Friday, October 15, 2010

Gud Bye DUNHILL...Welcome PeTeR...

Hahaha...Akhirnya dah 2 ari aku berjaya menceraikan Dunhill daripada paru2 ku.Aku sebetulnya bukan payah sgt rasenya nak berenti rokok ni tp tang rohoknya nak berpisah drpd Dunhill jer..ye lar mcm cinta pertama gitu..
Setakat ni aku dah beransur bleh melupakannya dengan beralih kpd Peter plok..Harap2,aku tidak jatuh cinta lg dgn Peter,kerana aku hanya mahu memperalatkan dia untuk jauhkan diri drpd si Dunhill jer..pahtu bolehlah aku berenti terus drpd menyeksa paru2 aku lg,,insya-Allah...
Dunhill seploh inggit sekotak skang ni,beb..sayang ke pitih tengok,Peter pun apa kurangnya,,lapan inggit setengah jer.Le ning baru nampak mahal untuk bwat rosak paru2 jew tu..Berenti r,PO..save..hehehe.DuniaUmpamaNerakaHidupIbaratLayangLayang>>Bleh blahhhh...!!

1 comment:

anok itik tok wi said...

baik berenti terus bro por,,wak jahanam ke paru2 jer,,ke guane