Tuesday, November 11, 2008

Tragedi 3 November

Salam kawan2..
Pertama sekali tahniah aku ucapkan kpd rakan2 yang telah meraikan family day Shif A di TER pd 7 dan 8 hb 11 lalu.Meriah bebenor nampoknya.jeles aku raser..Tu yang bagusnya..semoga ukhuwah sesame kita sentiasa terjalin erat hendaknya..Tetapi aku pulak tak dapat nak menyertai korang smuer kerana ada sedikit ‘TER’ aral di saat2 akhir..

Tragedi 03112008
Pada petang 3hb tu aku dapat phone call daripada kakak ipar aku di JB mengatakan abang aku accident.Menurut ceritanya abg aku tu on the way gi kijer ngan moto dari Kulai ke EPSON Kempas.Kena langgar dari belakang ngan Kelisa.Bleh tahan jugak teruk nya tangan kiri ngan tulang rahang patah,kena masuk besi lah jawabnya.Hidung dan gigi bawah pun patah,pah tu muka pun banyak kena jahit suspek luka kena visor helmet rasanya…Masuk spital Sultanah Aminah. Jadi aku yang lama doh dok turun bandaraya JBee pun gamble lah jugok ke sinung..Adalah makan langsat sket2..Alhamdulillah skang ni,abang aku dah di pindahkan ke wad biasa berbanding ICU sebelum nie. Berbanyak2 tima kasih lah kepada rakan2 yang membantu mengantikan aku kerja semasa emergency tu.Aku harap korang smuer tolong doakan agar my brader cepat sembuh,ok..(For info abang aku nama Ipin..)
(Ambulan hok ator abang aku ke spital)
Abang aku lepas kuar dari ICU

No comments: